Bijna.... - Reisverslag uit Winterswijk, Nederland van Joanne Winkel - WaarBenJij.nu Bijna.... - Reisverslag uit Winterswijk, Nederland van Joanne Winkel - WaarBenJij.nu

Bijna....

Door: Joanne

Blijf op de hoogte en volg Joanne

06 Februari 2015 | Nederland, Winterswijk

Mijn eerste reisverslag want morgen is het zover! Dan vertrek ik voor vier of vijf maanden naar Australië. Ik heb er vooral heel veel zin in maar vind het ook nog steeds erg spannend. Soms vraag ik me af hoe het ooit in mij opkwam om in m'n eentje naar de andere kant van de wereld te gaan... Gelukkig zijn er al heel veel mensen mij voorgegaan en heb ik al veel goede verhalen gehoord :)

Morgen vlieg ik naar Sydney waar ik een week blijf met ulitmate OZ. Daarna 5 dagen naar Leconfield voor de Jackaroo en Jillaroo school: paardrijden en het boerderijwerk in Australië leren :) Daarna wil graag anderhalve maand gaan werken om nog wat meer te sparen voor mijn reis langs de oostkust. Mijn eindpunt is Cairns en vanuit daar vlieg ik naar Thailand om daar nog twee weken te chillen met Jasper :D

Via deze pagina hou ik jullie op de hoogte van mijn leven in Oz ;)

Groetjes Joanne

  • 06 Februari 2015 - 16:14

    Lidy Legters:

    Hallo Joanne,
    Echt wel spannend hoor maar ik vind het super dat je dit gaat doen. Wij wensen je een heel interessante, leerzame en mooie tijd toe. Pas goed op je zelf en ik ga je volgen. Groetjes van Jan en Lidy.

  • 06 Februari 2015 - 18:14

    Bas & Yvonne:

    Ha Joanne!! Wat gaaf dat je op reis gaat!! Spanning is gezond! Je gaat vast en zeker een top tijd krijgen

  • 06 Februari 2015 - 20:10

    Harm:

    Hoi Joanne,
    Spannend hè.
    We wensen je een hele fijne en waardevolle tijd.
    Succes!
    Groetjes Janny & Harm

  • 10 Februari 2015 - 09:17

    Ralph & Marij:

    Hoi Joanne,
    Wij zijn erg benieuwd naar je verhalen. Wij wensen je een top tijd toe, ga er lekker van genieten. De spanning maakt straks vast plaats voor een super goed gevoel!!! :D
    Veel plezier!
    Groetjes, Ralph & Marije

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joanne

Actief sinds 04 Feb. 2015
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 4330

Voorgaande reizen:

07 Februari 2015 - 30 Juni 2015

Australië!

Landen bezocht: