De eerste week zit er alweer op! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Joanne Winkel - WaarBenJij.nu De eerste week zit er alweer op! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Joanne Winkel - WaarBenJij.nu

De eerste week zit er alweer op!

Door: Joanne

Blijf op de hoogte en volg Joanne

14 Februari 2015 | Australië, Sydney

D'day mates!

Hierbij m'n eerste verhaaltje vanuit Australië. De eerste week zit er alweer bijna op en het vloog voorbij! Ik heb via een ultimate oz een georganiseerde week gehad en het was erg leuk! Zondag kwam ik aan na een lange en vermoeiende vlucht, maar het is helemaal goed verlopen gelukkig :)
Maandag begonnen we met een stadswandeling door Sydney. Gelukkig was het nog niet zo heel warm en een beetje bewolkt zodat ik een beetje kon wennen aan de warmte. Dinsdag hadden we een Cruise on the catamaran en dat was echt genieten! Heerlijk op het water langs the Operahouse :D inclusief een lekkere bbq op de boot en daarna het water in. Woensdag vertrokken we alweer uit Sydney om naar Basecamp te gaan. Het was een soort van camping voor backpackers op drie uur rijden van Sydney. We zaten 500 meter van het strand dus 's avonds gezellig met z'n alleen daar wat gedronken. Er waren tarantula's daar en slangen..... gelukkig heb ik die niet gezien maar wel een kangaroo en koala :D De kangaroo was tam, maar de koala was veel geluk. Ik was vroeg op dus bijna alleen en opeens zat er eentje bij onze tent, heel erg gaaf! :) We hebben bij basecamp ook een 4WD door de zandduinen gedaan waarna we gingen sandboarden. Daarna een bergbeklimming gedaan bij 33 graden... pffffff maar het uitzicht was super!!
De volgende dag weer op een boot om dolfijnen te spotten en gelukkig zagen we er erg veel :) Toen alweer terug naar Sydney en 's avonds gezellig uitgeweest. Vandaag heel even naar het strand geweest en verder kleding gewassen en beetje uitgerust want morgenvroeg vertrek ik naar de cowboycursus. Daar heb ik heel veel zin in! Deze week was heel leuk maar ook heel druk. Ik hoop dat ik daar een beetje tot rust kom en dat er niet zoveel luidruchtige Engelse meiden zijn :P Vanavond nog een valentine boat cruise en dan snel slapen...

Nou dit was ff heel snel m'n eerste week in Sydney, sorry voor het warrige verhaal maar ik had nog maar een kwartiertje wifi en alles is hier zo duur :( Foto's volgen bij het volgende verhaal!!

See you!

Joanne

P.s. Bedankt voor alle lieve berichten :)

  • 14 Februari 2015 - 08:17

    Rina Te Winkel :

    Lieve Joanne. Leuk hier jou verslag tegen te lezen
    Je hebt echt wel een drukke week achter de rug. Maar al wel veel gezien. Een goede reis gewenst naar het volgende doel: de cowboy cursus. Is nog wel een heel end reizen vlgs mij. Veel plezier daar. Knuffel van pap en mam.

  • 14 Februari 2015 - 09:29

    Yvonne Br.:

    Ha Joanne! Wat heb je veel gezien en gedaan al joh!! Gaaf!!

  • 14 Februari 2015 - 09:38

    Sonja Van Der Plaat:

    Johanna, heerlijk dat alles goed gaat. Genietse en leuk dat je dit blog bij houdt voor de thuisblijvers.
    Liefs Geert en Sonja en Amber

  • 14 Februari 2015 - 09:47

    Lesley:

    He lieve henk,
    Fijn om te horen dat je het zo na je zin hebt.
    En leuk dat je al zoveel hebt kunnen doen. Alleen jammer dat het ook beetje te druk is.
    Hoop dat je nu ff je rust kan pakken.
    Heel veel plezier nog meid!!
    Xxxx henk

  • 14 Februari 2015 - 14:05

    Lidy Buil:

    Hallo Joanne,
    Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt en ook al zo veel hebt gedaan. Vooral die dieren zo dichtbij lijkt me heel bijzonder. Ben je nog niet verbrand met die hitte?
    Geniet van de volgende week en wij zien uit naar het vlg. verslag.

    Gr. Tonnie en Lidy

  • 14 Februari 2015 - 20:10

    André:

    Hoi Joanne,

    Ik wordt bijna jaloers op je.
    Zo'n reisje lijkt mij ook wel wat.

    Geniet er van en plaats nog regelmatig zo'n stukje. Het brengt Australië een beetje naar Nederland.

    Gr. André en Rianne

  • 16 Februari 2015 - 09:13

    Manon:

    Heej Joanne!
    Zo leuk om te lezen wat je allemaal mee maakt. Ben blij dat alles tot nu toe goed gaat en je het naar je zijn hebt down under:)
    Veel plezier komende week cowgirl!!
    Liefs Manon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joanne

Actief sinds 04 Feb. 2015
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 4319

Voorgaande reizen:

07 Februari 2015 - 30 Juni 2015

Australië!

Landen bezocht: